Visovac: Posjet novaka s Trsata

Već tradicionalno novicijati Visovac (provincija Presvetog Otkupitelja) i Trsat (provincija sv. Ćirila i Metoda) organiziraju međusobne susrete. Nakon susreta na Trsatu u ožujku trsatski su novaci posjetili Visovac. Susret je trajao od 22. do 25. svibnja 2012.

22. svibnja - utorak

Novaci s Trsata, predvođeni meštrom fra Zoranom Bibićem i domeštrom fra Krunoslavom Kolarićem, stigli su na Visovac oko 18 sati. U 18 i 30 zajedno smo izmolili Večernju nakon koje je uslijedila krunica i prigodno razmatranje. Nakon večere u 20 sati bila je prilika za zajedničko druženje i ugodnu šetnju po otočiću Visovcu.

23. svibnja - srijeda

Dan smo započeli molitvom Službe čitanja u 6 i 30. U 7 sati slavili smo svetu Misu s Jutarnjom. Nakon doručka domeštar visovačkih novaka fra Stojan Damjanović upoznao je trsatske novake s poviješću Visovca, njegovim prirodnim i kulturnim bogatstvima te sa svetištem Gospe od Milosti. Do ručka u 12 i 30, unatoč kišovitom vremenu, imali smo prigodu uživati u ljepotama Skradinskog buka. Poslijepodne smo se uputili prema Šibeniku gdje su nas dočekali fra Perica Maslać, župni vikar u Gospe van grada u Šibeniku, fra Božo Mandarić, župni vikar u Kninu i bogoslov fra Dragan Međugorac. Najprije smo posjetili samostan sv. Luce u kojem borave benediktinske sestre i muzej u sklopu samostana. Potom smo se uputili prema samostanu sv. Lovre gdje nas je dočekao fra Mate Topić i predstavio crkvu i samostan. U crkvi je pokopana Službenica Božja Majka Klara Žižić, utemeljiteljica Družbe sestara franjevki od Bezgrješne. Sestre od Bezgrješne srdačno su nas primile i ugostile u Kući matici. Posjetili smo i šibensku katedralu, samostan sv. Franje u kojem borave braća konventualci te samostan sv. Ante na Šubićevcu gdje nas je primio gvardijan fra Ivan Nimac. U crkvi smo izmolili Večernju i krunicu, a potom krenuli natrag na Visovac. Iza večere pogledali smo film „Marcellino pane e vino“.

24. svibnja – četvrtak

Jutarnju i Službu čitanja izmolili smo u 7 sati, a nakon doručka krenuli smo prema svetištu Gospe Sinjske gdje nas je dočekao gvardijan fra Bože Vuleta. Svetište smo razgledali pod vodstvom bogoslova fra Ante Bešlića i fra Duje Botterija. Svetu Misu slavili smo u 11 i 30. Nakon ručka krenuli smo prema Splitu. Najprije smo posjetili crkvu i samostan Gospe od Zdravlja gdje nas je dočekao prof. fra Ante Branko Periša koji nas je spretno vodio ulicama grada Splita. Posjetili smo Dioklecijanovu palaču i splitsku katedralu. Također smo se susreli sa sestrama klarisama koje su nas srdačno primile. Potom smo posjetili samostan Sluge Božjega fra Ante Antića i crkvu Presvetog Otkupitelja gdje smo izmolili Večernju. Samostan i crkvu ukratko nam je predstavio bogoslov fra Ivan Jakovljević. Na Visovac smo se vratili oko 20 i 30.

25. svibnja – petak

Dan smo započeli molitvom Službe čitanja u 7 sati. U 7 i 30 slavili smo svetu Misu s Jutarnjom. Nakon doručka uputili smo se prema Roškom slapu. Najprije smo razgledali gornji plovni tok rijeke Krke gdje smo se kratko zaustavili kod pravoslavnog manastira sv. Mihovila arkanđela. Nakon toga smo razgledali Roški slap te se uputili prema Visovcu. Poslije ručka braća s Trsata uputili su se natrag prema svom samostanu. Vjerujemo da je ovaj susret, ispunjen bratskim zajedništvom i radošću, bio obogaćujući za oba novicijata.

Fotografije (Novicijat Visovac - Novicijat Trsat)

Pretraži sadržaj

Najave

Split:

18. prosinca: Predstavljanje monografije „Gospodin vam dao mir“

*********

2. - 13. prosinca: Sinj - Karitativna akcija "Daruj Božić"

13./16./20. prosinca: Koncerti pjevačkog zbora „Neuma“ iz Drniša

**********

14. - 17. prosinca: Sinj - Duhovna obnova

*********

Trstenik: Mjesečne teme u OFS-u 'Blagovijest' - 2018.